Matbröd!

 
Blir en kort inlägg idag då jag inte har så mkt att berätta (ovanligt va? ;) Idag är det andra advent och det firades med mysfrukost med familjen. Sen for jag och pigan till mommo/gammelmommo och hälsade på och lämnade pepparkakshuset och namn-pepparkakan som vi gjort åt henne! Vi blev bjudna på korv & bröd så vi blev kvar där ett tag :)
 
 
Efter besöket där så for jag hem, bytte om och åkte till mamma för att baka matbröd. Både hon och jag hade tänkt göra det idag så då tänkte vi att det kanske är roligare om man gör det tillsammans. Vi hade roligt som vanligt och det blev en massa svammel och skratt. Tack mamma för en rolig eftermiddag och resultatet blev ju kanon! Dessa bröd är ju gudomligt goda, men receptet är såklart hemligt! ;) Bara jag och mamma som kan det! hehe...
 
Dessa med julskinka på... MUMS!!!!
 
När vi var klara där så åkte jag och solade innan jag for hem. Efter en dusch och upphängning av tvätt så myser jag nu i soffan. Bra avslutning på veckan och andra advent <3
 
Imorgon ska vi ut och promenera men sen vette tusan vad vi ska göra. Som sagt...  senare under veckan ska det hinnas med umgänge, badis, gruvtrollets, hälsa på syster innan dom åker till London, Träning och Solning. Sen ska det väl klämmas in lite annat däremellan också :) Imorgon tåls iaf att fundera på fram till eftermiddagen då jag ska bjuda mamma m.familj på köttsoppa!
 
Mina knasbollar!
 
Over and Out/N


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0