Önskemål!

Ja, då var det onsdag igen och snart börjar Grey´s i vanlig ordning. Det är ju de bästa med onsdagar :)
Jag tänkte börja med att redovisa lite vad pigan fått i sin paketkalender. Fick två önskemål i förra inlägget, så jag börjar med att visa några av presenterna som hon fått. Har inte fotat allt men det mesta iaf...
 
 
           Filmer                         Gå-skor
 
     
Yllesockar                    Mugg             Liten kulbana      Pocket-böcker
 
    
Tandlåda (till framtiden)             Bricka                           Julvissla
 
   
       BDX-väst                Köksprylar i Chiliserie :)
 
Andra önskemålet var att uppdatera er angående viktnedgången. Ja, vad ska jag säga? Anledningen till att jag inte skrivit om det är för att det inte hänt ett skit. Både min kropp och knopp har gett upp hoppet. Jag mår fortfarande lika dåligt över att se mig själv i spegeln. Jag tränar, äter bra och gör allt jag kan men det händer inte ett skit. Men imorgon är det ÄNTLIGEN dags för att träffa dietisten och jag kanske får den hjälpen jag behöver nu! Snälla, håll era tummar och tår för att det blir fart på detta nu... Jag lovar att uppdatera er om vad som händer!
 
Idag har jag och pigan gjort en del ärenden, sen lunchat på stan med Sara och Billy och på eftermiddagen var vi på badis med Emmeli och Ralf. Lyckliga barn som fick plaska i vattnet och jag tycker det är underbart att badis har öppnat igen. Där lär vi spendera en del tid här efter jul! Efter badis for vi hem och käkade, sen åkte jag och handlade den sista maten inför julafton. Skönt att allt är klart, eller ska göra köttbullar imorgon men sen är allt klart. Syns i kylen att julafton ska firas här.. Hehe...
 
 
Nåväl, vad har mer hänt då. Joo.... Igår fick vi besök av Sandra och Elian. Vi bjöd dom på frukost och sen var det fullt ös på barnen medans vi drack kaffe.
 
   
 
Imorgon får vi besök av fammo och faffa på dagen, sen ska jag ju till dietisten och kvällen ska spenderas hos Marie med glögg och byte av julklappar! :)
 
Förresten så fick min gubbe en superfin blomma av sitt jobb idag, måste ju bara visa...
 
 
Lär inte bli mer uppdatering nu så nu önskar vi er en riktigt GOD JUL och så kommer det en uppdatering efter julafton! Hoppas ni alla får en fantastisk jul med massa fina klappar, god mat och trevligt sällskap!
 
 
 Over and Out/N


Kommentarer
Anonym

Tack för svaren! Och lycka till hos dietisten hoppas att hon kan hjälpa dig. Tycker att du ser jätte bra å fräsch ut, men alla har ju sin dröm vikt å vet själv när man känner sig bekväm. Inte roligt att behöva må dåligt över sin kropp.
God jul!!!

2012-12-21 @ 21:00:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0