Pepparkakshus!

Ja, nu har bloggen blivit bortglömd igen denna vecka. Men det har varit sena kvällar med träning, bakande eller en trorvig piga som inte velat sova. Igår höll internet på att tjorva så då blev det ingen uppdatering heller. Har varit fullt ös även denna vecka men tänkte börja med att sammanfatta denna helg.
 
Igår var jag och Molly till Elin och Herman en sväng, alldeles för länge sen vi sågs. Alltid lika trevligt och barnen fick leka lite medans vi drack en kopp kaffe. Efter det mötte vi upp gubben och vi var och handlade lite gott på ICA. Pigan fick sitta i den roliga bil-vagnen och hon är ju sååå nöjd när man får sitta i den. Helt klart värt med en bångstyrig kundvagn om man har nöjda barn med på handlingen, eller vad säger ni? ;) Sen for jag och solade en snabbis och senare på kvällen åkte Micke och spelade tennis med Thomas medans jag myste framför X-factor. När han kom hem därifrån så var det bara fortsatt fredagsmys!
 
 
Idag startade jag dagen med ett X-fit pass med Emma. FY FAN säger jag bara. 45 minuter och jag trodde att jag skulle dö. Det känns redan och lär kännas imorgon att man lever. Men ett bra sätt att börja dagen på :)
Efter träningen for vi ner till Svärisarna där även svägerskan och My var. Där har vi spenderat hela dagen med att göra pepparkakshus och andra fina peppisar. Molly har också fått vara med och hon var jätteduktig och förstod snabbt hur man skulle göra. Våran duktiga tjej! Vi gjorde en stuga till oss och även en till mommo. Ska bli kul att ge den åt henne imorgon. Här bjuder jag på lite bilder från dagen...
 
     
      
      
      
 
   
 
Efter lite fix och trix hemma med att få till "gården" och även lite lyse till huset så blev resultatet såhär:
 
 
Under veckan har jag även hunnit göra juleskums-fugde, hälsat på Johanna och Maxen, varit hos svägerskan, hemmasysslor, lekt med familjen, ätit mysfrukost med pigan, tränat, varit på kyliga prommisar och kollat på min piga som verkligen älskar att springa omkring med huvudbonader och skor inomhus :) Har inte så mkt mer att säga om det utan sammanfattar även veckan i bilder...
 
   
    
      
 
Längtar till veckan då vi ska på badis (som äntligen har öppnat igen efter renovering) och sen blir det massa umgänge och dejtande. Lovely <3 Imorgon ska det bakas matbröd tillsammans med mamma iaf!
Hoppas att ni har en bra helg :)
 
Over and Out/N
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0