Fler tänder?

 
Sitter här och myser under filten medans tvn visar "halv åtta hos mig". Pigan ligger och halvgnäller av och till, det har varit sura miner nästan hela dagen idag, snoret rinner och hon visar att hon vill ha nappen hela tiden. Symptomen visar på tandsprickning och jag misstänker att det är de som är problemet. Hon blir nämligen såhär varje gång! Usch, stackarna som måste genomgå den där tandsprickningen. Kan ju inte vara skönt och sen inte kunna säga vad som är fel. Man känner sig så hjälplös när man ser hur ledsen hon är hela tiden men man kan inte göra så mkt mer än att smörja tandköttet med flytande alvedon och hoppas att tänderna kommer igenom snart!
 
Dagen började iaf med en tur i nya sparklådan. Molly var nöjd och tyckte det var jättekul... speciellt när man kom till nedförsbackarna och det gick lite snabbare :) Perfekt sparkföre nu när dom inte har grusat gångbanorna så mkt. Får se hur lillan mår imorgon, om vi kanske tar en morgontur då också.
 
 
Sen efter lunch så for vi till Johanna och Max för lite lek och bus. Barnen lekte bra tillsammans och vi fick surra lite skit. Alltid lika trevligt :) Dom eldade i kaminen där i huset och det var så mysigt. Det får en att längta ännu mera efter eget hus, fast vi trivs ju jättebra i nya hemmet också men det är ändå något speciellt med hus. Fast som huspriserna är i Kiruna nu så känns det inte som ett bra läge att köpa ändå :/
 
   
 
Efter det blev det en snabbvisit till Emelie och Ralf, där var även Lisa och Max. Satt där en stund och surrade lite men pigan var så trött och grinig så vi åkte hem efter en stund så hon fick sova. Vi får ta en bättre dejt någon annan dag. Efter vila, middag och lite lek så for vi och hämtade Tesse och Jennie för att bjuda dom på middag här hemma. Jennie spelade lite Wii medans jag och Tesse satt och pratade lite. Jag kan verkligen prata med syster om allt och hon förstår mig så jäkla bra. Tack för att du finns <3
 
Nu är jag helt slut och gissar på en tidig kväll, om jag nu får någon sömn med tanke på att Molly inte verkar vara helt 100 :/ Beroende på hur hon mår imorgon så ska vi hinna med ett besök hos min fammo och faffa i Alalahti och även mommo. På Eftermiddan ska vi till mamma och micke och äta middag :) Men vi får ju som sagt se hur pigan mår!
 
Fick ju förresten svinsnygga skor av svägerskan som hon inte ville ha, och knappt använda! Tusen tack älskade du! De var riktigt fina och lär användas flitigt :)
 
 
 Nä, nu vaknade prinsessan igen så ska gå in till henne en stund. Hoppas att eran tisdag varit bra!
 
Over and Out /N


Kommentarer
Mari

Men fasen vad snygga skor.... hahaha.
Kanske passar bättre på dig, jag kunde inte gå med dessa skor.

Ditt schema är verkligen fullspäckad. Dra ner på tempot lite innan du ligger i sjuksängen. Ett super bra tips.

Superfin sparklåda!!!
Den är bra tills dom hittar ner till er med grus bilen :)

Kramiz

2012-11-13 @ 21:37:42
Mari

Kram kram fasters flicka
hoppas tänderna kommer så du slipper att det kliar och gör ont.

2012-11-13 @ 21:42:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0