Kafferep...

   
 
Sitter här och orkar knappt hålla ögonen öppna men jag tänkte att jag slänger upp några rader här innan sängen kallar på mig! Idag har vi haft besök av Johanna och Max några timmar. Barnen lekte, vi käkade lunch och bara surrade skit. Alltid trevligt! Sen for vi och skjutsade Jennie till och från Hjampis, då de skulle spela in något med kören där. Hennes kära mor (Tesse) jobbade och eftersom jag inte hade så mkt bättre för mig så hade jag lovat att köra runt henne idag! :) Var ner till Tuolla och svärisarna en sväng, sen hem och käka mat, och kvällen har jag spenderat hos fina Marie <3
 
Jag myste med fina ISA hos Marie.
 
Igår julpyntade jag färdigt också (ja, allt utom granen som kommer upp senare) och jag vet vad ni tycker... VA? så här tidigt? men såhär är läget.. nu till helgen fyller min man år och vi har fullbokad helg, under kommande vecka ska jag springa hos läkare och dessutom jobbar min man sent och jag är ensam med pigan, nästa helg ska jag jobba fredagen och lördag-söndag är vi i Finland med gubbens jobb (julbord). Så det betyder att jag kommer inte hinna pynta då. Igår började jag med att stryka gardiner men så råkade allt pynt komma upp ändå och det blev såååå mysigt. (bilder kommer sen) Jag som är ett julfreak klagar ju inte direkt för att pyntet kom upp en vecka för tidigt, så nu kan jag njuta extra länge av julen. Lovely! Satt upp pigans adventskalender och de första paketen också. Ska bli så kul till första advent när den är full med paket :)
 
 
Imorgon blir det första läkarbesöket och det ska tas en massa prover inför nästa besök som är på tisdag. Känns skönt att utredningen kommer igång nu. Hoppas hoppas att jag får hjälp med detta nu, börjar bli less faktiskt!
Sen blir det sista julklappshandlingen på stan med familjen, storhandling på Coop, och kvällen kommer spenderas hos antingen familjen Ejnestrand eller hemma i soffan. Beroende på hur mkt man orkar! Hade ju varit kul att vara hos Ejnestandarna för lite vin, mys och scrapping för oss damer, men vi får se helt enkelt.
 
Nä, nu har jag inte mkt mer på hjärtat. Avslutar med en bild på pigan som var ute och promenerade idag. Hon börjar vara duktig på att gå i sina klumpiga vinterskor nu ;) Mammas hjärta!
 
 
Over and Out/N


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0