Onsdag!

 
Sitter och väntar på att Grey´s Anatomy ska börja så jag tänkte uppdatera en rad eller två här. Idag har det varit en lugn dag! Haft mysmorgon här hemma med pigan. Efter lunch så for vi förbi hos Lisa och Max, dit kom även Emmeli och Ralf! Drack en kopp kaffe och surrade skit medans barnen lekte. Efter det for vi hem och när gubben kom från jobbet så spenderade vi eftermiddagen med att ta lite bilder.. jag vill inte avslöja allt för mkt men här får ni ett litet smakprov med vad det var för bilder.. slänger in fler imorgon :)
 
 
Igår var vi på badis med Johanna och barnen. ÄNTLIGEN har badis öppnat igen och det är så jäkla kul. Nu ska vi försöka ta oss dit iaf en gång i veckan. Molly var nöjdare än nöjdast, hon är tjejen som älskar att bada :)
 
Min lilla badtjej
 
Ja, vad har mer hänt denna halva vecka då. I måndags bjöd vi mamma, micke och tobbe på köttsoppa. Det blev riktigt gott och jag gjorde en stor laddning så det blev några matbackar! Så nu kan vi äta köttsoppa några dagar framöver, hehe...
 
 
Sen har jag hunnit med träning, solning och vanliga hemmasysslor. Längtar till julafton så jag håller på dö! Nästa helg jobbar jag och på lördag kväll kommer äntligen Pappa, Biggan och mina Bröder från söder och som jag har längtat efter dom! Blir nog stort kramkalas skulle jag tro. Julafton kommer vi att fira hemma denna jul och det känns riktigt mysigt att alla kommer hit istället för att vi ska ränna runt. Det blir nog förmodligen bara så denna jul men nångång måste man ju fira hemma också <3 Jag har redan handlat all julmat och fyllt kylen. Är bara laxen och potatis kvar att köpa. Skönt!
 
Till helgen blir det glöggkväll med min kära vän Linnea på fredag och på lördag ska vi bjuda Johanna, Thomas och barnen på middag. Kommer bli en toppenhelg :)
 
Men nu ska jag äta en blodapelsin och kolla världens bästa serie! Avslutar med en bild på pigans paket hon fick i kalendern idag. Pappa Micke hade fixat en snygg reflexväst från jobbet. Nåt att ha på dagis kanske för att sticka ut? ;)
 
 
Over and Out/N 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

.

RSS 2.0